פתרונות וירטואליזציה

צמיחתם המהירה של ארגונים והתלות ההולכת וגוברת בטכנולוגיות מחשוב, הולידו מערכות IT מורכבות ביותר, עם כמות גדלה של שרתים ויישומים המופעלים על-ידי המשתמשים. אלו מובילים לבזבוז במשאבי הארגון. באמצעות דימוי תשתיות אמיתיות, מאפשרת הווירטואליזציה ניהול גמיש וניצול אופטימלי של משאבי המערכת והפניית המשאבים הרצויים לחלקי המערכת השונים.

למעבר לווירטואליזציה יתרונות גדולים עבור הארגון - מחיסכון בחשמל (ארגון ירוק) וחיסכון במקום אחסון השרתים ועד לביצוע קל ונוח של התאוששות מאסון ויכולת ניוד קלה לסביבות עבודה חדשות, זאת תוך שמירה על פעילותו הרציפה של הארגון.

שנים של ניסיון בתכנון מערכות וירטואליזציה בארגונים גדולים ומומחיות בתקשורת, אחסון, אבטחה ומערכות הפעלה שונות, מאפשרים לנו להעניק פתרונות וירטואליזציה כוללים ללקוחותינו ולהבטיח את המעבר החלק לסביבת עבודה חדשה. ל-Performit היכרות מעמיקה עם מערכות וירטואליזציה וניסיון מוכח בעבודה עם שתי המערכות המובילות כיום בשוק VMware ו-hyperV. אין לנו שום העדפה למערכת זו או אחרת, הצרכים והמשאבים שלך בלבד, יקבעו באיזו מערכת נבחר.

תכנון הווירטואליזציה

ב-Preformit אנו עובדים מול ובשיתוף הארגון בתהליך המעבר לסביבה החדשה. בשלב תכנון המעבר בין הסביבה הפיזית לסביבה הווירטואלית אנו יושבים עם הלקוח, לומדים את המערכת הקיימת ומכינים עבורו מסמך המתאר את הסביבה החדשה ואת רשימת הרכיבים שעל הלקוח לרכוש כדי ליישם את המערכת. מטרתנו להיות trusted advisors ללקוחותינו, טובת הלקוח וצרכיו הארגוניים הם שמובילים את המלצותינו. אנו נשארים אובייקטיביים בבחירת ספק זה או אחר, לרבות העדפות הארגון בבחירת הספקים.

המעבר לסביבה הווירטואלית

שמירה על פעילותו הרציפה של הארגון ודאגה להמשכיותו העסקית הן בראש מעיינינו.חשוב לנו שהלקוח ירגיש בטוח לחלוטין במעבר בין הסביבה הפיזית לסביבה הווירטואלית. לכן, המעבר לסביבה החדשה מתבצע תמיד תוך שכפול סביבת העבודה (Redundancy) ותוך גיבוי מלא של המידע הארגוני. המערכת מתקיימת במקביל על שני שרתים נפרדים,והפסקת פעילות מערכת אחת תתבצע אך ורק לאחר הפעלת ובדיקת המערכת החדשה.

גם לאחר שהמערכת הווירטואלית עובדת ומתפקדת, ניהול ותחזוקה שוטפים ובדיקת שרידות המערכת הן חלק בלתי-נפרד מהבטחת המשכיותו העסקית של הארגון. את שרידות המערכת וחוסנה אנו בודקים באמצעות הרצת תרחישים אפשריים (כגון נפילת השרת או תקלה בקווי התקשורת) וכמובן בוידוא פעילותם התקינה של שרתי הגיבוי.